Půjčka v Hotovosti

Půjčka v Hotovosti umožnuje opakované čerpání a doplácení právě v tu dobu, kdy potřebujete. Hodí se proto na pokrytí nenadálých výdajů a slouží jako Vaše finanční rezerva. K půjčce v Hotovosti vydáváme platební kartu Cofidis s odměnami.

Kolik potřebujete?
20 000 Kč
30 000 Kč
40 000 Kč
50 000 Kč
60 000 Kč
70 000 Kč
80 000 Kč
90 000 Kč
100 000 Kč

Doba splácení:
52 Měsíců
Úrok měsíčně: 1,81 %

Produkty COFIDIS jsou transparentní a férové

V našich produktech totiž nenajdete žádné skryté poplatky, výjimky nebo výluky. Uvádíme vždy celkové náklady a podmínky úvěrů se během času nemění. Každá žádost o úvěr je posuzována individuálně a může se od prezentované lišit.

Pojištění

Pojištění

Nabízíme všem klientům možnost pojistit svůj úvěr. Pojištění JISTOTA je produkt, který využilo...

Více o pojištění
Žádné skryté poplatky

Žádné skryté poplatky

Všechny úkony spojené s úvěrem jsou bez poplatků: sjednání úvěru, vedení úvěru, elektronické výpisy...

Více o poplatcích
Bez překvapení

Bez překvapení

Podmínky, které máte ve smlouvě, se u nás nemění.

Vyplňte on-line žádost

Vyplňte on-line žádost

Rychlé zpracování žádosti

Rychlé zpracování žádosti

Peníze máte na účtu do 2 dnů

Peníze máte na účtu do 2 dnů

Podmínky získání úvěru


  • občan ČR nebo SR s trvalým pobytem v ČR
  • starší 18 let
  • doložitelný příjem
  • bez negativního zápisu v registrech dlužníků
  • bankovní účet
  • platný telefonický kontakt

Pojištění úvěru


Pojištění neschopnosti splácet se vztahuje na čtyři pojistné události:

  • ztráta zaměstnání
  • dočasná pracovní neschopnost
  • úplná a nezvratná ztráta samostatnosti
  • úmrtí

Nepřehlédněte

Chcete-li požádat o úvěr
Mohu zažádat o půjčku, i když jsem důchodce nebo na mateřské?

Zažádat o úvěr může každý. V případě, že jste důchodce, nebo na mateřské dovolené, je pro účely schvalování Vaší půjčky lepší, když do žádosti uvedete také partnera nebo partnerku.

Musí být povinně uveden ve smlouvě můj partner / partnerka?

Partnera nebo partnerku ve smlouvě uvádět nemusíte, záleží jen na Vás. Pokud ho/jí uvedete, zohledníme tuto skutečnost při vyhodnocení Vaší žádosti.

Pokud žádám o úvěr u COFIDISu, musím měnit bankovní účet?

Ne, Váš stávající účet měnit nemusíte. Peníze Vám zašleme na Vámi zvolený bankovní účet.

Kdy obdržím peníze na bankovní účet?

Peníze zašleme na Váš účet do 48 hodin po konečném posouzení a schválení půjčky.

Je úvěr omezený věkem?

K čerpání úvěru je potřebné dosáhnout minimální hranici věku 18 let.

Jak zažádat o půjčku COFIDIS přes Internet?

Vyberte si půjčku, o kterou máte zájem a vyplňte jednoduchý online formulář. Vaši žádost ihned vyhodnotíme a v případě kladného posouzení Vám nabídneme možnost zaslat smlouvu poštou, emailem nebo si ji přímo vytisknete.

Poté již stačí, abyste nám zaslali obě podepsané vyhotovení smlouvy společně s požadovanými dokumenty.

Jaké doklady budu potřebovat pro vyřízení půjčky?

Pro vyřízení půjčky je potřeba doložit následující doklady:

  • oboustrannou kopii Vašeho občanského průkazu
  • kopii druhého dokladu (např. řidičský průkaz, pas, rodný list)
  • kopii kompletního měsíčního výpisu z Vašeho bankovního účtu vedeného na Vaše jméno, na který dostáváte Váš pravidelný příjem
  • potvrzení o výši z příjmu vyplněné a potvrzené zaměstnavatelem (povinné pro úvěry nad 100 000 Kč)

Pokud je na smlouvě uveden spolužadatel, musí být smlouva podepsána oběma žadateli.
Spolužadatel rovněž zasílá požadované doklady totožnosti a dokládá svůj příjem.
O půjčku může zažádat pouze občan ČR starší 18 let s doložitelným příjmem.

Je možné splatit celou půjčku předčasně? Pokud ano, za jakých podmínek?

Ano, celou půjčku můžete splatit předčasně nebo kdykoliv zaplatit vyšší splátku. Neplatíte za to žádné poplatky ani penále, předčasné splacení půjčky je zcela zdarma.

Co je to revolvingový úvěr?

Revolvingový úvěr lze přirovnat k běžné půjčce, která má ale navíc jednu důležitou vlastnost a tou je obnovitelná finanční rezerva. S každou uhrazenou měsíční splátkou "spoříte" částku, kterou si pak v případě potřeby můžete znovu půjčit a to bez vyřízení jakýchkoliv formalit. Stačí nám jen zavolat a my Vám peníze obratem převedeme na Váš účet.

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.