Klientská zóna

V klientské zóně máte k dispozici všechny informace o Vašem úvěru. Zde si můžete požádat o navýšení, změnit kontaktní informace nebo aktualizovat osobní dokumenty.

Přihlášení do Klientské zóny

Všechna pole jsou povinná.

UPOZORNĚNÍ
 
V případě nefunkčnosti odeslání žádosti o financování nebo navýšení úvěru v klientské zóně, prosíme, kontaktujte naše zákaznické oddělení ZDARMA na tel.: 800 200 444.

Naši poradci Vaši žádost rychle a ochotně vyřídí. Nefunkčnost žádosti je způsobena technickým problémem na naší straně.
 
Za způsobené potíže se omlouváme.
Děkujeme za pochopení

Váš Cofidis

Elektronický výpis z účtu

Pokud si přejete zasílat Váš pravidelný výpis elektronickou formou, přejděte na www.cofidis.cz/e-vypis a postupujte dále dle pokynů na stránkách.

Jaké heslo mám použít?

Pokud se jedná o Vaše první přihlášení, zadejte jako heslo datum svého narození (např: 010260 v případě, že jste se narodil(a) 1. února 1960).

Heslo se skládá pouze z čísel, nepoužívejte žádné jiné znaky.

Z důvodu zvýšení bezpečnosti Vám doporučujeme změnit si Vaše heslo po prvním přihlášení.

Zapomněl jsem své heslo

Pokud jste zapomněl heslo nebo se nemůžete přihlásit do Vašeho účtu, kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 120 120.

Kde najdu své číslo smlouvy?

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.