Co nám nejvíce píšete

... PROTOŽE POSKYTUJEME VYNIKAJÍCÍ SLUŽBY

Chceme s Vámi jednat na té nejlepší profesionální úrovni, ale zároveň nám záleží na tom, abyste neměli pocit, že jste jen „číslo“. Ke každému máme individuální přístup a snažíme se zvažovat všechny možnosti.

Chceme, abyste se cítili v každé fázi svého úvěru co nejpříjemněji. Dle Vašeho hodnocení se nám to daří! :-): „Telefonický rozhovor proběhl v příjemné atmosféře a na profesionální úrovni. Neměla Jsem pocit, že mluvím se zaměstnancem, ale spíš mi připadalo, že se bavím s někým známým, což mě přijemně potěšilo. Mockrát děkuji paní Andree a gratulují k její profesionalitě.

Oceňuji obrovskou trpělivost při nedávném tel. rozhovoru s mou manželkou (je nedoslýchavá). S pozdravem …

Je to pro cofidis dobrá reklama mít příjemné zaměstnance,a tím pádem i spokojené klienty,s takovým přístupem se setkávám jen málo kde,tady sem opravdu moc spokojená.“

Jednání paní Kateřiny bylo velice příjemné. Nejednala se mnou tak, že by mi dávala najevo, že ona je ta, která je v lepší pozici než já. Nepřipadala jsem si trapně. Děkuji Lenka Daňhelková.“

Velmi kvalitní , profesionální a hlavně příjemně jednání. Vzhledem k tomu, že jsem dlouhou dobu pracoval jako technický poradce a diky tomu jsem jednal se spoustou různých lidi, tak musim paní Krokovou velice chválit, rozhovor s ní je opravdu potěšení. Hovoří zřetelně, má příjemný hlas, hlavně umí člověka vyslechnout a posléze vše v klidu vysvětlit. Jednání s ni je skutečně radostný zážitek. Pokud je to možné tak ji pozdravuji a přeji jí aby se ji nejen v práci dařilo.“  

My moc děkujeme našim klientům za zpětnou vazbu :-)

COFIDIS CHCE POMÁHAT

Náš závazek: Nasloucháme Vám a ochotně spolupracujeme. Zajímají nás Vaše potřeby, přání i starosti. Můžete se spolehnout na vstřícnou pomoc ve všech fázích Vašeho úvěru.

 Naše závazky jsme volili velmi pečlivě a nechtěli jsme, aby to byla jen prázdná slova. Závazky jsme tvořili pro Vás a chceme je plnit. Každý se někdy může dostat do nepříjemné životní situace. A Cofidis se Vám chtěl zavázat, že v každé situaci tu budeme pro Vás připraveni pomoci. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám dokazuje, že pomáháme:

Dobrý den potěšilo mne hezké povídání,za pochvalu splácení úvěrů na tablet byl sem překvapen nabídnutí úvěrů moc by mne to pomohlo na renovaci koupelny přeji paní Kristýnce ať se jí daří a ať ji mají klienti rády umí nabídnout a poradit přeji hezký den“

„Vaše trpělivost, ochota a příjemné jednání, jsem nespolehlivý plátce, zaplatím, ale vždy se zpožděním, jinak to bohužel v mém případě dost často nejde, a přesto jste ochotní a milí děkuji.“

„Dobrý den, moc chválím operátory, se kterými jsem včera jednala. Potřebovala jsem urgentně ukončit smlouvu na kreditku, o jejíž existenci jsem netušila a slečna/paní z mého posledního hovoru mě skoro rozplakala tím, že se ji podařilo ukončit smlouvu okamzite, zachránila mi tím spoustu peněz za složenou zálohu na automobil. Moc děkuji a přeji krásný den

PŘEDSTAVUJE SE KATKA, VÁŠ HLAS V COFIDISU

Kateřina Kudrnová pracuje ve společnosti Cofidis jako Specialista zákaznické zkušenosti. Je to právě ona, kdo zpracovává veškerou zpětnou vazbu od Vás a naslouchá hlasu zákazníka.

Snaží se o to, aby byl Cofidis pro Vás co nejpříjemnější – zlepšovat procesy, komunikaci, dělat Vám radost a hlavně naslouchat Vašim připomínkám a nápadům. Proto bude ráda za každou zpětnou vazbu, co nám pošlete. Máte nyní možnost nás kontaktovat i odsud, z našeho webu. Katka bude ráda za Vaše připomínky k našim závazkům. Jak se Vám líbí? Dodržujeme je? Můžete taky navrhnout, k čemu Vy byste chtěli, aby se Vám Cofidis zavázal, co byste od nás očekávali nebo co Vám u nás chybí. Neváhejte se na Katku obrátit s čímkoliv, je tu pro Vás a těší se na všechny Vaše podněty.

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.