Cofidis kampaň Podzim 2014
Transparentnost, férovost, flexibilita. To jsou tři klíčové hodnoty, které ztělesňují nejen spotřebitelské úvěry COFIDISu, ale i její aktuální kampaň COFIDIS. V nové kampani se COFIDIS představuje jako společnost, která hraje fér a podle přání zákazníků.
Tato zbrusu nová marketingová kampaň je postavena na originálním konceptu divadelního světa, kde je hlavní postavou zákazník COFIDISu v roli režiséra divadelního představení.
Podívejte se na aktuální tv kampaň zde:
Bonus?? Tak na Vás jsem čekal!
Dobu splácení bych prosil o kousek dál!
Lásko! Nikdy se nezradíme!
A jako bonus jsme pro Vás připravili několik internetových videí a příběhů s poplatkem který v půjčkách Cofidis nemá místo:
Skrytý poplatek?... Tak vy v tom nehrajete, víte to?!?
Skrytý poplatek je na malé písmo zvyklej!