Tiskové centrum

Vítejte v tiskovém centru COFIDIS. Naleznete zde přehled tiskových zpráv a tiskové informace o společnosti COFIDIS pro média. Nezapomeňte se přihlásit k odběru COFIDIS newsletteru na stránce COFIDIS newsletter.

Odebírat RSS

 

Kontakt pro média:

Martin Suchánek

martin.suchanek@intensity.cz

  • Češi se ve vztahu k úvěrům již několik posledních let chovají stále zodpovědněji. Tento trend negativně neovlivnila ani koronavirová krize. Více než třetina lidí věnuje studování obchodních podmínek úvěru před jeho podepsáním více než hodinu svého času, čtvrtina lidí pak minimálně jeden den. Naopak každoročně klesá podíl lidí, kteří jsou se studiem podmínek hotovi do pěti minut, letos jde podle každoročního průzkumu společnosti Cofidis o nejpozitivnější výsledek od roku 2014.

  • Inovativní platební metody nejsou pro Čechy cizím pojmem, alespoň některou z nich zná 9 z 10 lidí. Nákup mobilem či prostřednictvím virtuální peněženky patří k těm nejznámějším, téměř shodně je zná kolem dvou třetin Čechů. Obě tyto metody jsou mezi českou populací zároveň nejčastěji využívané. Virtuálními peněženkami aktivně platí 37 % lidí, mobilními telefony 35 %. Naopak velkou neznámou jsou P2P platby. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 550 respondenty.

  • Sjednocení půjček celé rodiny do jedné výhodnější je rok od roku oblíbenějším způsobem optimalizace dluhů. Zatímco v roce 2017 partnerskou konsolidaci zvažovalo jen 43 % lidí, letos by ji využilo téměř 60 % Čechů. Díky současné krizi navíc zájem o konsolidace poroste ještě výrazněji. Zvýšenou poptávku v posledních měsících potvrzují specializované srovnávací portály.

  • Nákupní chování Čechů zaznamená každý rok řadu změn. Ať už jde o používání inovativních platebních metod, přesun z kamenných obchodů do e-shopů nebo nové možnosti doručování zboží. Letošní rok může být ale díky mimořádné situaci výrazným mezníkem. Které zažité nákupní návyky nejspíš Češi změní?

  • Každý rok přinese do oblasti nakupování a placení řadu inovací. Některé z nich se uchytí, zatímco jiné zapadnou. Placení čipem či oční sítnicí, doručování zboží dronem, nakupování zboží v prostředí virtuální reality nebo nadčasové mobilní aplikace. Jaký zájem by o podobné inovace v placení a nakupování měli Češi, zjišťovala finanční společnost Cofidis.

Archiv tiskových zpráv

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.