Tiskové centrum

Vítejte v tiskovém centru COFIDIS. Naleznete zde přehled tiskových zpráv a tiskové informace o společnosti COFIDIS pro média. Nezapomeňte se přihlásit k odběru COFIDIS newsletteru na stránce COFIDIS newsletter.

Odebírat RSS

 

Kontakt pro média:

Martin Suchánek

martin.suchanek@intensity.cz

  • Češi neradi mění své vozy. Více než polovina lidí si nechává své auto od jeho pořízení více než 10 let, naopak do 5 let plánuje jeho výměnu jen 15 % majitelů. 8 z 10 lidí přitom svůj vůz pořizuje již jako ojetinu. K častější změně by přiměla 40 % vlastníků nižší cena. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty.

  • Češi jsou při žádostech o půjčku stále obezřetní a podmínkám úvěrů věnují patřičnou pozornost. Tento výsledek dosud negativně neovlivnila ani koronavirová krize. Třetina lidí studuje podmínky úvěru více než hodinu svého času. Naopak do pěti minut je se čtením smluv hotovo 31 % žadatelů, což je téměř stejný výsledek jako v loňském roce. Téměř polovina lidí uvedla, že by vyšší čtenosti napomohlo zvýraznění klíčových pasáží. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty.

  • Zlevněné zboží nebo speciální akce patří v životě Čechů k důležitým faktorům nákupního rozhodování. Podle průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty sleduje akce a slevy 9 z 10 Čechů. Nejvíce lidí pravidelně sleduje výhodné nabídky u potravin, následuje oblečení, drogerie a kosmetika. Více než dvě třetiny lidí by se zajímaly o slevy a akce i při výběru finančních produktů, jako jsou hypotéky nebo spotřebitelské úvěry.

  • Technologie, které jsou spojené se správou financí, si vyzkoušelo již 69 % Čechů. Oproti loňskému roku vzrostl především počet pravidelných uživatelů. Aktuálně jich je více než 40 %. Z části tomuto růstu napomohla situace spojená s onemocněním covid-19, která přiměla k širšímu či intenzivnějšímu využívání technologií téměř pětinu lidí. Technologie spojené s financemi nejčastěji lidé využívají k vyřizování plateb a transakcí. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty.

  • Šek v celkové hodnotě sto tisíc korun věnovala společnost Cofidis organizaci Dejme dětem šanci, která pomáhá dětem z dětských domovů. Příspěvek, který Cofidis této organizaci věnoval, je výsledkem interní skupinové výzvy „Move Together“, během které zaměstnanci sbírali nachozené a naběhané kilometry.

Archiv tiskových zpráv

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.