Tiskové centrum

Vítejte v tiskovém centru COFIDIS. Naleznete zde přehled tiskových zpráv a tiskové informace o společnosti COFIDIS pro média. Nezapomeňte se přihlásit k odběru COFIDIS newsletteru na stránce COFIDIS newsletter.

Odebírat RSS

 

Kontakt pro média:

Martin Suchánek

martin.suchanek@intensity.cz

  • Jsou tomu již tři roky, co povinné licencování zpřísnilo podmínky pro poskytování úvěrů, včetně omezení výší pokut. I přesto se Češi věnují studování smluv poměrně poctivě. 7 z 10 lidí pročítá smlouvu nejméně hodinu a 85 % rozumí podmínkám smlouvy. Pro ještě snazší porozumění smluv by téměř polovina lidí ocenila zvýraznění klíčových pasáží. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty.

  • Šekem v celkové hodnotě 100 000 korun podpořila společnost Cofidis organizaci Dejme dětem šanci, která se dlouhodobě věnuje komplexní podpoře dětí v dětských domovech. Příspěvek, který Cofidis věnoval, organizace využila na financování projektu Běhám pro děti, sportovně-zábavné akce na podporu potřebným.

  • Už jen několik týdnů nás dělí od letních prázdnin a plánování dovolených je v plném proudu. V posledních letech jsou stále oblíbenější cyklovýlety nebo rovnou cyklodovolené. Není divu - jízda na kole zlepšuje fyzickou, ale i duševní kondici, je ekologická, slibuje neopakovatelné zážitky a lze ji absolvovat, i pokud zrovna nejsou finance nazbyt. Co ale nelze při delších vyjížďkách opomenout a ošidit, je výběr kvalitního kola, jinak se romantické představy o volných dnech v sedle kola mohou již pár kilometrů od domova proměnit v nepříjemný zážitek. Jak na to?

  • Ačkoliv vlastnictví automobilu je nedílnou součástí většiny českých domácností, zcela nový vůz si pořídilo pouze něco málo přes pětinu lidí. Ostatní majitelé si svůj automobil pořídili z druhé ruky. 60 % majitelů ojetin totiž považuje investici do nového auta za příliš vysokou a další třetina vyloženě za vyhozené peníze. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty. Nejčastěji si lidé pořizují ojetý vůz v autobazaru, kde je největší zájem o auta ve stáří mezi 5 – 10 lety.

  • Poslední dva roky byly naprosto výjimečné i při pohledu na nákupní chování Čechů. Velká část kamenných obchodů se přesunula do online světa a jejich zákazníci je následovali. Kromě nakupování si tak vyzkoušeli nové platební metody či různé možnosti doručování. Ani nyní, kdy pandemie polevila, poptávka po online nakupování nepolevuje. Jak změnila koronavirová krize nákupní zvyklosti Čechů?

Archiv tiskových zpráv

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.