Tiskové centrum

Vítejte v tiskovém centru COFIDIS. Naleznete zde přehled tiskových zpráv a tiskové informace o společnosti COFIDIS pro média. Nezapomeňte se přihlásit k odběru COFIDIS newsletteru na stránce COFIDIS newsletter.

Odebírat RSS

 

Kontakt pro média:

Martin Suchánek

martin.suchanek@intensity.cz

  • Sjednocení půjček celé rodiny do jedné výhodnější je rok od roku oblíbenějším způsobem optimalizace dluhů. Zatímco v roce 2017 partnerskou konsolidaci zvažovalo jen 43 % lidí, letos by ji využilo téměř 60 % Čechů. Díky současné krizi navíc zájem o konsolidace poroste ještě výrazněji. Zvýšenou poptávku v posledních měsících potvrzují specializované srovnávací portály.

  • Nákupní chování Čechů zaznamená každý rok řadu změn. Ať už jde o používání inovativních platebních metod, přesun z kamenných obchodů do e-shopů nebo nové možnosti doručování zboží. Letošní rok může být ale díky mimořádné situaci výrazným mezníkem. Které zažité nákupní návyky nejspíš Češi změní?

  • Každý rok přinese do oblasti nakupování a placení řadu inovací. Některé z nich se uchytí, zatímco jiné zapadnou. Placení čipem či oční sítnicí, doručování zboží dronem, nakupování zboží v prostředí virtuální reality nebo nadčasové mobilní aplikace. Jaký zájem by o podobné inovace v placení a nakupování měli Češi, zjišťovala finanční společnost Cofidis.

  • Češi se ve vztahu k úvěrům chovají rok od roku zodpovědněji. Téměř 40 % z nich věnuje studování obchodních podmínek úvěru před jeho podepsáním více než hodinu svého času, pětina lidí dokonce minimálně jeden den. Podle pravidelného průzkumu společnosti Cofidis jde tak o nejpozitivnější výsledek za posledních 5 let. Velká většina lidí znění obchodních podmínek rozuměla, přesto jejich obsah raději konzultovala s další osobou.

  • Nejvíce prostoru ušetřit peníze z rodinného rozpočtu je podle Čechů ve výdajích na potraviny. Dále pak za dovolenou, volnočasové aktivity a bydlení. Právě na nákladech souvisejících s bydlením vidí oproti roku 2015 prostor pro úsporu výrazně více lidí. Na dopravě a účtech za telefon nebo internet je naopak podle lidí šance nějak výrazněji ušetřit minimální. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty.

Archiv tiskových zpráv

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.