COFIDIS odstartoval kampaň „Hrajeme podle vás“, ukáže v ní úvěrové pasti

Generální ředitel COFIDISu Jan Polívka k nové kampani říká: „Hlavním mottem Cofidisu je věta: Vždy na rovinu. Naše nabídka je proto zcela transparentní, nenajdete za ní žádné skryté poplatky, uvádíme vždy celkové náklady a podmínky úvěrů se během času nemění. V České republice je bohužel běžným nešvarem, že podmínky, nabídky či smlouvy nejsou zcela transparentní. Je načase začít na úvěrové pasti upozorňovat a zákazníkům nabízet úvěry přesně takové, jaké je chtějí – transparentní, férové a flexibilní.“

COFIDIS se ve své kampani zaměří na to, aby ukázal, jaká skrytá nebezpečí skýtá úvěrová smlouva, úrok, doba splácení, měsíční splátky, celková částka nebo skrytý poplatek. Vedle toho chce v nové kampani COFIDIS ukázat i to, že za ním stojí úspěšná mezinárodní finanční skupina působící po celé Evropě.  

COFIDIS bude kampaň „Hrajeme podle vás“ komunikovat prostřednictvím TV a internetu. Tato zbrusu nová marketingová kampaň je postavena na unikátním konceptu divadelního světa, kde je hlavní postavou zákazník COFIDISu v roli režiséra divadelního představení.

Nová komunikace byla připravována ve spolupráci s agenturou Mark BBDO od prosince minulého roku. Jednotlivé klipy natočila produkční firma Target Pictures Production ve spolupráci s režisérem Petrem Čtvrtníčkem.

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.