Úspora za poštovné láká, při nakupování na internetu na ni čeká polovina Čechů

21 % zákazníků e-shopů chce ušetřit při nákupu na poštovném a polovina přiznává, že vyčkávají s nákupem na akci e-shopu s dopravným zdarma.

Na tom, že úspora na poštovném se stává důležitým kritériem při volbě e-shopu, se shodují také obchodníci. 60 % firem nabízejících akce, které společnost Cofidis v rámci šetření oslovila, potvrzuje, že jim v těchto dnech vzrostou tržby až o 30 %.

„Poštovné zdarma bude hrát i letos velkou roli při nákupu vánočních dárků“ říká Zbyněk Rychtář, manažer pro obchodní spolupráci společnosti Cofidis, a dodává: „Lze předpokládat, že e-shopy budou letos bojovat o zákazníky právě prostřednictvím akcí či splátkových produktů s úsporou na poštovném.“

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.