- Úvodní stránka
- Vše o našich úvěrech
- Často kladené otázky
Často kladené otázky
V rubrice Často kladené otázky (FAQ) naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy. Stačí kliknout na konkrétní téma, které Vás zajímá a dozvíte se více.
Pokud máte v úmyslu položit nám nový dotaz, pošlete nám, prosím, e-mail prostřednictvím webového formuláře.
- Chcete-li požádat o úvěr
-
- Je možné splatit celou půjčku předčasně? Pokud ano, za jakých podmínek?
Informace o tom, jak hradit měsíční splátky a další informace ohledně splácení spotřebitelského úvěru naleznete v sekci Vše o našich úvěrech, Možnosti splácení půjčky.
- Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?
Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít službu SMS výpis a aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Další informace k službě SMS výpis a aplikaci naleznete zde.
- Jak zažádat o půjčku COFIDIS přes Internet?
Vyberte si půjčku, o kterou máte zájem a vyplňte jednoduchý online formulář. Vaši žádost ihned vyhodnotíme a v případě kladného posouzení Vám zašleme smlouvu poštou. Poté již stačí, abyste nám zaslali obě podepsané vyhotovení smlouvy společně s požadovanými dokumenty.
- Jaké doklady budu potřebovat pro vyřízení půjčky?
Informace o průběhu vyřízení půjčky, včetně informací vyžadovaných od spotřebitele za účelem posouzení úvěruschopnosti jsou uvedeny v kapitole Vše o našich úvěrech, Průběh vyřízení půjčky anebo zde
- Co je to revolvingový úvěr?
Revolvingový úvěr lze přirovnat k běžné půjčce, která má ale navíc jednu důležitou vlastnost a tou je obnovitelná finanční rezerva. S každou uhrazenou měsíční splátkou "spoříte" částku, kterou si pak v případě potřeby můžete znovu půjčit a to bez vyřízení jakýchkoliv formalit. Stačí nám jen zavolat a my Vám peníze obratem převedeme na Váš účet.
- Kdy obdržím peníze na bankovní účet?
Peníze zašleme na Váš účet do 24 hodin od zaslání všech dokumentů a schválení půjčky.
- Mohu zažádat o půjčku, i když jsem důchodce nebo na mateřské?
Zažádat o úvěr může každý. V případě, že jste důchodce, nebo na mateřské dovolené, je pro účely schvalování Vaší půjčky lepší, když do žádosti uvedete také partnera nebo partnerku.
- Musí být povinně uveden ve smlouvě můj partner / partnerka?
Partnera nebo partnerku ve smlouvě uvádět nemusíte, záleží jen na Vás. Pokud ho/jí uvedete, zohledníme tuto skutečnost při vyhodnocení Vaší žádosti.
- Pokud žádám o úvěr u COFIDISu, musím měnit bankovní účet?
Ne, Váš stávající účet měnit nemusíte. Peníze Vám zašleme na Váš bankovní účet. Musíte být vlastníkem tohoto účtu.
- Je úvěr omezený věkem?
K čerpání úvěru je potřebné dosáhnout minimální hranici věku 18 let.
- Už jste o úvěr požádali
-
- Moje žádost byla předschválena. Co se bude dít dál?
Gratulujeme, Vaše žádost byla předschválena a nyní Vám na Vaši adresu zasíláme smluvní dokumentaci, která dle českých zákonů obsahuje dopis s instrukcemi, předsmluvní formulář, smlouvu, všeobecné obchodní i pojistné podmínky a další dokumenty, se kterými se můžete blíže seznámit v sekci Dokumenty ke stažení.
Vše zkontrolujete, podepíšete, popřípadě si necháte potvrdit formulář Potvrzení o příjmu od zaměstnavatele a zašlete zdarma v odpovědní obálce zpět k nám. Poštovné hradíme my.
U nás vše zkontrolujeme a ozveme se Vám s konečným výsledkem posouzení Vaší žádosti.
- Kdy obdržím písemné vyjádření o konečném schválení půjčky?
Vyjádření o schválení půjčky Vám posíláme buď ještě ve stejný nebo následující den po konečném posouzení a schválení půjčky, měli byste ho tedy obdržet do 2-3 dnů.
- Kdy obdržím peníze na bankovní účet?
Peníze zašleme na Váš účet do 48 hodin po konečném posouzení a schválení půjčky.
- Jaké doklady budu potřebovat pro vyřízení půjčky?
Informace o průběhu vyřízení půjčky, včetně informací vyžadovaných od spotřebitele za účelem posouzení úvěruschopnosti jsou uvedeny v kapitole Vše o našich úvěrech, Průběh vyřízení půjčky anebo zde
- Jste naším klientem
-
- Zapomněl jsem heslo do klientské zóny, co mám dělat?
Pokud jste zapomněli heslo nebo se nemůžete přihlásit do Vašeho účtu, kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 120 120.
- Mohu změnit výši měsíční splátky?
Ano, měsíční splátky si můžete změnit podle Vašich představ. Tato služba není zpoplatněna žádnými poplatky. U změny výše splátky je pouze potřeba dodržet minimální splátku pro danou výši úvěru.
- Jak mohu hradit měsíční splátky
Informace o tom, jak hradit měsíční splátky a další informace ohledně splácení spotřebitelského úvěru naleznete v sekci Vše o našich úvěrech, Možnosti splácení půjčky.
- Je možné splatit celou půjčku předčasně? Pokud ano, za jakých podmínek?
Informace o tom, jak hradit měsíční splátky a další informace ohledně splácení spotřebitelského úvěru naleznete v sekci Vše o našich úvěrech, Možnosti splácení půjčky.
- Kdy obdržím peníze na bankovní účet?
Peníze zašleme na Váš účet do 48 hodin po konečném posouzení a schválení půjčky.
- Co je to inkaso?
Inkaso je běžný způsob splácení půjček a úvěrů, u kterého se měsíční splátka automaticky převádí z Vašeho bankovního účtu na účet COFIDIS. Díky nastavitelnému limitu máte plnou kontrolu nad inkasovanou částkou a nemusíte mít obavu, že zaplatíte pozdě, nebo že splátku zapomenete zaplatit.
- Nemohu uhradit měsíční splátky úvěru
Důležité je řešit tuto situaci proaktivně a včas!
Zavolejte nám na telefon 234 120 120 a vzniklou situaci Vám pomůžeme řešit. Anebo nám rovnou zašlete e-mail na informace@cofidis.cz, kde vysvětlíte Vaší tíživou situaci a jestli žádáte o odložení splátek či jejich snížení, a Vaši žádost posoudíme.
K žádostem přistupujeme individuálně a vždy hledáme řešení pro klienta. O výsledku Vás budeme informovat e-mailem.
- Co mám dělat, když
-
- Co mám dělat, když jsem změnil/a rodinný stav
Pokud došlo ke změně Vašeho rodinného stavu, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem. V případě, že Váš občanský průkaz neobsahuje informaci o vašem rodinném stavu, doplňte na kopii občanského průkazu, jaký byl váš původní rodinný stav a jaký je aktuální.
- Co mám dělat, když jsem změnila jméno?
Pokud došlo ke změně Vašeho jména či příjmení, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem.
- Co mám dělat, když jsem změnil/a adresu
Pokud došlo ke změně adresy trvalého pobytu, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem.
V případě, že chcete změnit korespondenční adresu, zašlete nám Váš požadavek na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky, kdy v takovém oznámení vždy uveďte číslo úvěrové smlouvy, které se změna týká.
- Co mám dělat, když nemám na měsíční úhradu splátky
Důležité je řešit tuto situaci proaktivně a včas!
Zavolejte nám na telefon 234 120 120 a vzniklou situaci Vám pomůžeme řešit. Anebo nám rovnou zašlete e-mail na informace@cofidis.cz, kde vysvětlíte Vaší tíživou situaci a jestli žádáte o odložení splátek či jejich snížení, a Vaši žádost posoudíme.
K žádostem přistupujeme individuálně a vždy hledáme řešení pro klienta. O výsledku Vás budeme informovat e-mailem.