Často kladené otázky

V rubrice Často kladené otázky (FAQ) naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy. Stačí kliknout na konkrétní téma, které Vás zajímá a dozvíte se více. 

Pokud máte v úmyslu položit nám nový dotaz, pošlete nám, prosím, e-mail prostřednictvím webového formuláře.

Zaslat nový dotaz

Chcete-li požádat o úvěr
Kdy obdržím peníze na bankovní účet?

Peníze zašleme na Váš účet do 48 hodin po konečném posouzení a schválení půjčky.

Mohu zažádat o půjčku, i když jsem důchodce nebo na mateřské?

Zažádat o úvěr může každý. V případě, že jste důchodce, nebo na mateřské dovolené, je pro účely schvalování Vaší půjčky lepší, když do žádosti uvedete také partnera nebo partnerku.

Musí být povinně uveden ve smlouvě můj partner / partnerka?

Partnera nebo partnerku ve smlouvě uvádět nemusíte, záleží jen na Vás. Pokud ho/jí uvedete, zohledníme tuto skutečnost při vyhodnocení Vaší žádosti.

Pokud žádám o úvěr u COFIDISu, musím měnit bankovní účet?

Ne, Váš stávající účet měnit nemusíte. Peníze Vám zašleme na Váš bankovní účet. Musíte být vlastníkem tohoto účtu.

Je úvěr omezený věkem?

K čerpání úvěru je potřebné dosáhnout minimální hranici věku 18 let.

Je možné splatit celou půjčku předčasně? Pokud ano, za jakých podmínek?

Informace o tom, jak hradit měsíční splátky a další informace ohledně splácení spotřebitelského úvěru naleznete v sekci Vše o našich úvěrech, Možnosti splácení půjčky.

Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?

Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít službu SMS výpis a aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Další informace k službě SMS výpis a aplikaci naleznete zde.

Jak zažádat o půjčku COFIDIS přes Internet?

Vyberte si půjčku, o kterou máte zájem a vyplňte jednoduchý online formulář. Vaši žádost ihned vyhodnotíme a v případě kladného posouzení Vám nabídneme možnost zaslat smlouvu poštou, emailem nebo si ji přímo vytisknete.

Poté již stačí, abyste nám zaslali obě podepsané vyhotovení smlouvy společně s požadovanými dokumenty.

Jaké doklady budu potřebovat pro vyřízení půjčky?

Informace o průběhu vyřízení půjčky, včetně informací vyžadovaných od spotřebitele za účelem posouzení úvěruschopnosti jsou uvedeny v kapitole Vše o našich úvěrech, Průběh vyřízení půjčky anebo zde

Co je to revolvingový úvěr?

Revolvingový úvěr lze přirovnat k běžné půjčce, která má ale navíc jednu důležitou vlastnost a tou je obnovitelná finanční rezerva. S každou uhrazenou měsíční splátkou "spoříte" částku, kterou si pak v případě potřeby můžete znovu půjčit a to bez vyřízení jakýchkoliv formalit. Stačí nám jen zavolat a my Vám peníze obratem převedeme na Váš účet.

Už jste o úvěr požádali
Moje žádost byla předschválena. Co se bude dít dál?

Gratulujeme, Vaše žádost byla předschválena a nyní Vám na Vaši adresu zasíláme smluvní dokumentaci, která dle českých zákonů obsahuje dopis s instrukcemi, předsmluvní formulář, smlouvu, všeobecné obchodní i pojistné podmínky a další dokumenty, se kterými se můžete blíže seznámit v sekci Dokumenty ke stažení

Vše zkontrolujete, podepíšete, popřípadě si necháte potvrdit formulář Potvrzení o příjmu od zaměstnavatele a zašlete zdarma v odpovědní obálce zpět k nám. Poštovné hradíme my. 

U nás vše zkontrolujeme a ozveme se Vám s konečným výsledkem posouzení Vaší žádosti.

Kdy obdržím písemné vyjádření o konečném schválení půjčky?

Vyjádření o schválení půjčky Vám posíláme buď ještě ve stejný nebo následující den po konečném posouzení a schválení půjčky, měli byste ho tedy obdržet do 2-3 dnů.

Kdy obdržím peníze na bankovní účet?

Peníze zašleme na Váš účet do 48 hodin po konečném posouzení a schválení půjčky.

Jaké doklady budu potřebovat pro vyřízení půjčky?

Informace o průběhu vyřízení půjčky, včetně informací vyžadovaných od spotřebitele za účelem posouzení úvěruschopnosti jsou uvedeny v kapitole Vše o našich úvěrech, Průběh vyřízení půjčky anebo zde

Jste naším klientem
Zapomněl jsem heslo do klientské zóny, co mám dělat?

Pokud jste zapomněli heslo nebo se nemůžete přihlásit do Vašeho účtu, kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 120 120.

Mohu změnit výši měsíční splátky?

Ano, měsíční splátky si můžete změnit podle Vašich představ. Tato služba není zpoplatněna žádnými poplatky. U změny výše splátky je pouze potřeba dodržet minimální splátku pro danou výši úvěru.

Kdy obdržím peníze na bankovní účet?

Peníze zašleme na Váš účet do 48 hodin po konečném posouzení a schválení půjčky.

Jak mohu hradit měsíční splátky

Informace o tom, jak hradit měsíční splátky a další informace ohledně splácení spotřebitelského úvěru naleznete v sekci Vše o našich úvěrech, Možnosti splácení půjčky.

Je možné splatit celou půjčku předčasně? Pokud ano, za jakých podmínek?

Informace o tom, jak hradit měsíční splátky a další informace ohledně splácení spotřebitelského úvěru naleznete v sekci Vše o našich úvěrech, Možnosti splácení půjčky.

Co je to inkaso?

Inkaso je běžný způsob splácení půjček a úvěrů, u kterého se měsíční splátka automaticky převádí z Vašeho bankovního účtu na účet COFIDIS. Díky nastavitelnému limitu máte plnou kontrolu nad inkasovanou částkou a nemusíte mít obavu, že zaplatíte pozdě, nebo že splátku zapomenete zaplatit.

Co mám dělat, když
Co mám dělat, když jsem změnil/a rodinný stav

Pokud došlo ke změně Vašeho rodinného stavu, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem. V případě, že Váš občanský průkaz neobsahuje informaci o vašem rodinném stavu, doplňte na kopii občanského průkazu, jaký byl váš původní rodinný stav a jaký je aktuální.

Co mám dělat. když jsem změnil/a jméno

Pokud došlo ke změně Vašeho jména či příjmení, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem.

Co mám dělat, když jsem změnil/a adresu

Pokud došlo ke změně adresy trvalého pobytu, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem.

V případě, že chcete změnit korespondenční adresu, zašlete nám Váš požadavek na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky, kdy v takovém oznámení vždy uveďte číslo úvěrové smlouvy, které se změna týká.

Klientská zóna
810 700 810
810 700 810

Pro správné fungování stránek je třeba mít zapnutý JavaScript.