- Úvodní stránka
- Vše o našich úvěrech
- Často kladené otázky
- Co mám dělat, když
Co mám dělat, když
- Co mám dělat, když jsem změnil/a rodinný stav
Pokud došlo ke změně Vašeho rodinného stavu, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem. V případě, že Váš občanský průkaz neobsahuje informaci o vašem rodinném stavu, doplňte na kopii občanského průkazu, jaký byl váš původní rodinný stav a jaký je aktuální.
- Co mám dělat, když jsem změnila jméno?
Pokud došlo ke změně Vašeho jména či příjmení, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem.
- Co mám dělat, když jsem změnil/a adresu
Pokud došlo ke změně adresy trvalého pobytu, zašlete nám na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky kopii Vašeho nového občanského průkazu, kdy na tuto kopii uveďte „SOUHLASÍM S POŘÍZENÍM KOPIE DOKLADU TOTOŽNOSTI“ a doplňte Vaším podpisem.
V případě, že chcete změnit korespondenční adresu, zašlete nám Váš požadavek na informace@cofidis.cz nebo prostřednictvím poštovní zásilky, kdy v takovém oznámení vždy uveďte číslo úvěrové smlouvy, které se změna týká.
- Co mám dělat, když nemám na měsíční úhradu splátky
Důležité je řešit tuto situaci proaktivně a včas!
Zavolejte nám na telefon 234 120 120 a vzniklou situaci Vám pomůžeme řešit. Anebo nám rovnou zašlete e-mail na informace@cofidis.cz, kde vysvětlíte Vaší tíživou situaci a jestli žádáte o odložení splátek či jejich snížení, a Vaši žádost posoudíme.
K žádostem přistupujeme individuálně a vždy hledáme řešení pro klienta. O výsledku Vás budeme informovat e-mailem.